وبلاگicon
جملک ظنز

من شخصا میخواستم برای جوونامون فرهنگ ساز باشم امابه این نتیجه رسیدم

 

کار از فرهنگ سازی گذشته


باس منقرض شیم یه گونه جدید بیاد !

 

 

خدا کنه تا بیشتر از 7 ..8 ساله دیگه زنده بمونیم و بریم تو سال

 

۱۴۰۰
بعد هی بگیم : شماها یادتون نمیاد ما صده سیصدیا …

 


خیلی فاز میده ؛ حس آثار باستانی بودن به آدم دست میده …

 

 

 

راستی هرکی بخواد از این به بعد به جنتی توهین کنه یا براش جوک بسازه

 

 

 

بامن طرفه ...

 

 

 

من سر اثار باستانی کشورم غیرت دارمااااااااا ...

 

 

 

نقشه هایی که من تو دبیرستان در فرار کردن ازمدرسه داشتم

 


مایکل اسکوفیلد توی فرار از زندان نداشت

 


من حیف شدم!

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 13 ارديبهشت 1394برچسب:, | 18:45 | نویسنده : علی دهقانپور |