وبلاگicon
بعععععله!!

من هروقت زمین میخورم به جای اینکه ببینم کجام داغون شده


فقط نگا میکنم دورم کسی نباشه.


بعد میام خونه میبینم عه دستم قطع شده!

 

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی 

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻣﺘﻮﻟﺪ 94 ﺍﺳﺘﺎﺗﻮﺱ ﺯﺩﻩ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
... ﻧﻪ ﻭﺟﺪﺍﻧﻦ ﭼﻪ ﻓﻜﺮﻯ ﻛﺮﺩﻯ ﺍﻭﻣﺪﻯﭘﺎﻳﻴﻦ؟؟


ﺁﺧﻪ ﺍﺳﭙﺮﻡ ﻣﻴﺘﻮﻧﻪ ﺍﺳﺘﺎﺗﻮﺱ ﺑﺰﺍﺭﻩ|: !

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی 

 

 

در دو حالت دخترا کاملا بی دفاعن !


یکی تازه ناخوناشونو لاک زده باشن


یکی هم کفش پاشنه بلند پاشون باشه

 

                     

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی 

 

با اينكه ما دخترا دل خوشي از شما پسراي ايراني نداريم



ولي يه تار موي گنديدتونم با صد تا پسر بي غيرت

 

فرنگي عوض نمي كنيم

 

پسرااا دست جیغ هوووووررررررررررررراااااااااااااااا

 

 

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی 

- واسا دنیا من میخوام پیاده شم ….



+پیاده شو..



-اِاِاِ مگه میشه ..



+بله آقا پیاده شو کار دارم…..



-نه آقا غلط کردم برو…:-

 

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

 

اینایی که یه روز بعد از دوستی به دوس دختراشون میگن "خانومم"....
.
.
.

.

همونایی هستن که روز اول مهدکودک به مربیاشون میگفتن

"خاله"اصن اینا کلا زود فامیل میشن کصافطا!:

 

 

 عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

 

 

ﻣﻦ ﺑﺮﻡ ﺧﺎﺭﺝ ﺍﻭﻝ ﺍﺯ ﻫﻤﻪ
.
.
.
. ﯾﻪ ﺭﻭﺯﻧﺎﻣﻪ ﻣﯿﮕﯿﺮﻡﻣﯿﺮﻡ ﺭﻭ ﺗﻮﺍﻟﺖ ﻓﺮﻧﮕﯽ ﻣﯿﺸﯿﻨﻢ ﻣﯿﺨﻮﻧﻤﺶ http://s1.picofile.com/file/7669154943/s31_gif.png

 

 

 عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

 

شماره های توی گوشیم ٩٩٪ بیخودنا…


حالا کافیه یکیو پاک کنم…


فرداش مرگ و زندگیم دست همون یه نفر میفته

 

 

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی 

 

دوست پسر سابقت فامیل شوهر آینده ت نباشه بلند صلوات...

 

 

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی 

 

الان دیدم پسره استتوس گذاشته: " خودتو واسم چُس نکن،

 

من خودم چُسم "
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
واقعا وقتی خودش به همچین درجه ای از عرفان رسیده من

 

دیگه حرفی واسه گفتن ندارم

http://www.facenaz.net/i/icons/s11.gif

 

 

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی 

 

 

یه دختر خانومی پست زﺩﻩ :دلم هوس هلو کرده


300 ﻫﺰﺍﺭ ﺗــــــــﺎ ﻻﯾﮏ ﺧـــﻮﺭﺩﻩ |:


3000 ﺗــــﺎ ﮐـــﺎﻣﻨﺖ ﮔﺮﻓﺘــــﻪ


ﯾﻪ ﺳـــﺮﯾـــﺎ ﻫﻢ ﭘــــﺎﯼ ﭘﺴﺖ جوﻥ ﺩﺍﺩﻥ !


ﯾﻪ ﺳـــﺮﯼ هم ﺍﺷﮏ ﺷـــﻮﻕ ﺭﯾـــﺨﺘﻦ !


ﺍﻭﻧـــﻮﺥ ﻣﻦ ﺍﯾــــﻦ ﺟـــﺎ مثلِ ﺷـــﺎﻃﺮ ﻧــﻭﻧﻮﺍ ﺗـــﻨﺪ ﺗﻨـــﺪ ﭘﺴﺖ


ﻣﯿــﺰﺍﺭﻡ ﮐﺴــﯽ ﻻﯾــﮏ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﻪ

 

 

 عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

 

 

شمام وقتی از خواب بیدار میشید چند دقیقه تو جاتون میمونین تا لود

 

بشین ؟ من یه رب طول میکشه تا لود بشم ، فک کنم ویروس دارم !!!

 

 عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

 

 

اقا شما چرا دیگه؟؟


من اگه روزه نمیگرم دلیل دارم


تو بگیر بچه جون!!


من مشکلم جدی روزه که میگیرم گشنم میشه خب نمیتونم!!

 

 

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

 

 

نسلی هستیم که تو اینترنت عاشق شدیم


تو اینترنت دوست شدیم


حتی تو اینترنت بهمون خیانت شده


فقط اینترنت توالت نداره من ناراحتم 

 

 

 عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

 

 

فانتزیه من اینه:


اگه دانشمندبودم یه ربات{رباط} اختراع میکردم که باقابلمه بیفته

 

دنبال کسیکه دمپایی دستشویی خیس کرده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>
>لایک:اگه موافقی لایک کن تا دانشمندا رسیدگی کنند!!!!!!!!


لایک:آره معلوم تودستشویی چیکارمیکنند؟؟؟؟؟عایا دوش میگیرند؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 20 ارديبهشت 1394برچسب:, | 11:49 | نویسنده : علی دهقانپور |